Data Analyse

Data Analyse
Data = Key! Dat is ons motto bij Be Bricks. Je kan keuzes maken vanuit je gevoel of vanuit de invloed van buitenaf, maar cijfers liegen nooit. Daarom houden wij ervan om onze strategie en keuzes te baseren op data. Die data kan bestaan uit eerdere campagnes, data van andere klanten of data die we op internet vinden. Bij Be Bricks combineren we deze data met creativiteit, om zo de meest optimale resultaten te generen op social media.

Hoe gaan we te werk?
Vanuit Be Bricks monitoren en optimaliseren we ons werk continu. Zo sturen we bij als we zien dat de resultaten nog beter kunnen en experimenteren en testen we met de funnels en doelgroepen om de strategie te perfectioneren. Je ziet ons werk uiteindelijk terug in de rapportage die wij na het einde van de maand sturen. Hierin delen we de prestaties van de campagnes en organische content van maand ervoor. Ook delen we wat onze bevindingen zijn en laten we weten welke acties we de volgende maand gaan ondernemen.

Waarom data analyse?
Door je keuzes te baseren op data en eerdere resultaten, weet je zeker dat je zeker dat je continu aan het optimaliseren bent. We leren van dingen die we in het verleden voor je hebben gedaan en nemen die data mee in keuzes die we op dit moment voor je maken. Ook leren we van andere klanten dingen die we voor jou ook weer kunnen toepassen. Op die manier garanderen we de hoogste kennis op gebied van social media marketing en een continue ontwikkeling op dit vlak!

Tim Bouwman, digital marketeer

Wil je meer weten over het inzetten van data analyse in jouw social advertising strategie?
tim@bebricks.nl
050 211 1551

Jouw bedrijf
online zichtbaar maken?

We hebben 89 bedrijven online zichtbaar gemaakt.

Meer over ons

Ontdek wat wij hebben gedaan voor onze klanten.

Wat onze klanten van ons vinden?